Ei tuotteita
Hinnat ilman alv:ta
Vain verkossa
WARRANTY-OKI
OKI tarjoaa sinulle pidennetyn takuun yhteensä 3 vuodeksi – täysin ilmaiseksi!
OKI on niin varma tuotteidensa laadusta, että se tarjoaa sinulle laajennetun takuun yhteensä kolmeksi vuodeksi – täysin veloituksetta! Rekisteröidy heti, niin saat takuun käyttöösi.
Mistä on kysymys?
OKI tarjoaa loppuasiakkailleen ilmaisen pidennetyn takuun yhteensä kolmeksi vuodeksi laskun päivämäärästä. Takuu koskee vain uusia tuotteita, jotka ostetaan OKI-jälleenmyyjiltä Suomessa, eikä se ole voimassa, jos tuote myydään edelleen tai muuten siirretään kolmannelle osapuolelle. Takuun pidennys edellyttää, että loppuasiakas käyttää vain alkuperäisiä OKI-tulostustarvikkeita koko takuuajan. Lisäksi loppuasiakkaan on rekisteröitävä tuotteensa OKIn kotisivujen kautta ja saatava vahvistus rekisteröinnistä viimeistään 30 päivän kuluessa laskun päivämäärästä.
Mitä tuotteita takuu kattaa?
Ilmainen pidennetty takuu koskee suurinta osaa OKIn tulostimista ja monitoimilaitteista. Poikkeuksen muodostavat muun muassa erikoistulostimet, asiakkaiden tarpeisiin räätälöidyt tuotteet sekä suurimmat monitoimiratkaisut. Ota yhteys myyntipalveluumme (03-3809600), jos olet epävarma, mille tuotteille pidennetty takuu tarjotaan.
Miten saan pidennetyn takuun?
Kun ostat uuden OKI-tuotteen, sinun tarvitsee vain rekisteröidä se 30 päivän kuluessa täällä. Saat heti rekisteröinnin jälkeen vahvistuksen sähköpostitse. Vahvistus yhdessä laskusi kanssa on takuutodistuksesi.
Mitä teen, jos laitteessani ilmenee ongelmia?
Tarkista ensin laitteen mukana toimitettu käyttöopas ja käy osoitteessa www.oki.fi kohdassa Huolto ja tuotetuki, josta löydät vastauksia usein esitettyihin kysymyksiin. Jos et löydä tarvitsemiasi tietoja, soita huoltopalveluumme 03-2609600.
Miten takuu kattaa tuotteeni?
Takuun kattavuus on sama sekä OKIn vakiotakuussa että pidennetyssä takuussa; vain takuuajat eroavat. Molemmissa tapauksissa sovelletaan OKIn yleisiä takuuehtoja. Näin ollen takuu ei kata yleistä huoltoa, kuten puhdistusta ja kuluvia osia. Laitemallista ja muista olosuhteista riippuen korjaus tapahtuu asennusosoitteessa, palautuksena jälleenmyyjälle tai vaihtona uuteen tuotteeseen.