Palautusohjeet
 
Kaikista palautuksista on sovittava Toimistotarvike Oy:n kanssa etukäteen. Kun haluat palauttaa viallisen, väärin toimitetun tai väärin tilatun tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi palautusnumeron. Emme vastaa ilman palautusnumeroa palautuneista tuotteista eikä niitä hyvitetä tai palauteta.
 
Palautusoikeus ei koske tuotteita, joita modifioidaan tilaajan antamien tietojen perusteella onnistuneen toimituksen takaamiseksi (esimerkiksi painotuotteet, kassakoneet ja maksupäätteet).
 
Säilytä lähetyksen liitteenä oleva lähete/keräilylista, kunnes olet tarkistanut toimituksen.
 
Lataa palautusohjeet tästä (pdf)
 
********************************************************************
 
Tuotetuki ja reklamaatiot suoraan valmistajille
 
Tuotekukea saat myös valmistajilta ja osa tuotteistamme reklamoidaan suoraan valmistajalle. Katso ohjeet tarkemmin alta. Mikäli ostamasti tuotteen valmistaja ei löydy alta, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
 
Huom! Mikäli käytössäsi on vuokra- tai huoltosopimuslaite, ota yhteyttä Konttorilaitteen asiakaspalveluun: konttorilaite.com/yhteystiedot

Brother

Laitereklamaatiot hoidetaan suoraan valmistajan kautta: tulostimet, monitoimilaitteet, skannerit ja etikettitulostimet. Kuluttaja- ja yritystuotteet puh. 09 8759 2288. Lue lisää: Brother huolto ja tekninen tuki

Canon

Laitereklamaatiot hoidetaan JAS-tekniikan takuuhuollon kautta: tulostimet, monitoimilaitteet ja skannerit. Kuluttaja- ja yritystuotteet, katso ohjeet: https://www.jaskamerakauppa.fi/fi/content/6-jastekniikkahuolto
Casio

Laitereklamaatiot hoidetaan JAS-tekniikan takuuhuollon kautta: laskimet. Kuluttaja- ja yritystuotteet, katso ohjeet:
https://www.jaskamerakauppa.fi/fi/content/6-jastekniikkahuolto
Dymo

Laitereklamaatiot hoidetaan suoraan valmistajan kautta: etiketti/tarratulostimet, vaakalaitteet. Kuluttaja- ja yritystuotteet puh. 09 7251 9770

HP

Vialliset tulostimet ja monitoimilaitteet
HP Tekninen tuki ja huoltokutsut puh. 09 817 100 31
  - Loppuasiakas on yhteydessä tukeen, jossa määritellään korjataanko/vaihdetaanko tuote heidän toimestaan vai onko kyseessä DOA-tuote.
  - Jos tuote on DOA, HP antaa asiakkaalle tapausnumeron ja lähettää DOA-lomakkeen (RMA Authorization Form).
DOA (Defective on Arrival) tuotteen määritelmä:
  - DOA-tuote on tuote, joka ei toimi ensimmäisen asennuksen/käyttöönoton yhteydessä.
  - Käyttäjän on raportoitava DOA-tuotteesta HP-tukeen ja jälleenmyyjälle 30 päivän kuluessa ostohetkestä.
Lue lisää: HP Tekninen tuki ja palvelupyynnöt
HSM

HSM-tuotteiden reklamaatioissa, ota yhteyttä suoraan valmistajaan.
Tee reklamaatio täällä: Service request "Guarantee / Warranty"

Mousetrapper

Mousetrapper-tuotteiden reklamaatiot ja tekninen tuki löytyy Mousetrapperin sivuilta: https://mousetrapper.fi/tuki/

OKI

OKI-tuotteiden reklamaatiot hoidetaan suoraan valmistajan asiakaspalvelun kautta. Ota yhteyttä OKIn asiakaspalveluun:
Puhelin: +46 771 505005, sähköposti: osfi@okiservice.com

Optapad

Optapad-tuotteiden reklamaatioissa, ota yhteyttä suoraan valmistajaan, sähköposti: support@optapad.com, puhelin: +46 87 30 12 24 tai täytä yhteydenottolomake osoitteessa https://www.optapad.com/en/support-2/

Polaroid

PlaySmart 3D-tulostimeen liittyvissä reklamaatioissa loppuasiakasta pyydetään ottamaan yhteyttä suoraan valmistajan englanninkieliseen tukeen (Iso-Britannia) osoitteessa https://www.polaroid3d.com/contact/

Safescan

Reklamaatiot viallisista tuotteista tehdään suoraan Safescanille sähköpostitse: support@safescan.com. Katso myös tukisivusto osoitteessa: https://support.safescan.com/

Sandberg

Jos Sandbergin pelituoleissa ilmenee vikoja tuotteen takuuaikana, asiakasta pyydetään ottamaan yhteyttä Sandbergiin ja ilmoittamaan viasta: https://sandberg.world/fi-fi/support

Xerox

Xerox XRC: Xerox hoitaa XRC-tarvikekasettien reklamaatiot itse. Xerox Helpdesk, puh. 09 72 519 592
Xerox Everyday: Xerox hoitaa Everyday-tarvikekasettien reklamaatiot itse. Reklamaatiot sähköpostitse: Everyday@XETSupportWES.com

 
********************************************************************
 
Takuuehdot
 
Tuotteiden takuuaika ja takuuehdot määräytyvät tuotteen valmistajan takuuehtojen mukaisesti. Takuu kattaa valmistus- ja materiaalivirheet. Viallinen tuote korjataan tai vaihdetaan uuteen takuuajan puitteissa.
 
Takuu ei kata vikoja, jotka ovat aiheutuneet huolimattomuudesta, onnettomuudesta tai tuotteen ohjeidenvastaisesta käytöstä. Toimistotarvike Oy ei ole korvausvelvollinen, mikäli sen toimittama tuote aiheuttaa vaurion jollekin muulle tuotteelle.